شناسهٔ خبر: 106667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درآخرین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران تاکید شد؛

افزایش تعامل و هماهنگی بیشتر بین دستگاههای متولی سفرهای نوروزی

شورای هماهنگی1.jpg آخرین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر افزایش تعامل و هماهنگی بیشتر بین دستگاههای متولی سفرهای نوروزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه ،مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به عنوان رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین دستگاه های متولی حمل و نقل در سفرهای نوروزی گفت: طرح نوروزی امسال نیز همچون سنوات گذشته از ۲۵ اسفند شروع می شود و تا ۱۵ فروردین ماه به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت،لذا لزوم هماهنگی و همراهی تمامی دستگاههای خدمات رسان حمل و نقلی به مسافران  و آماده باش در این دوره ضروری است.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در تمامی پایانه های مسافر ریلی و جاده ای افزود: با رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد کرونا و حفظ اصول ایمنی در سفر می بایست توسط دستگاههای خدمات رسان رعایت شود.

محبت خواه در خصوص آمادگی کامل راهداران در محورهای مواصلاتی،آمادگی کامل مجتمع های خدماتی و رفاهی جاده ای، استاندارد سازی ناوگان حمل و نقل ،رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان مسافربری و ... توصیه هایی به مدیرکل راهداری استان داشت و بر لزوم همکاری تمام دستگاههای حمل و نقل (ریلی،هوایی،جاده ای) در تهران تاکید کرد.