شناسهٔ خبر: 106683 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمهیدات لازم برای حضور مسافران نوروزی اندیشیده شده است

محمد خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان معاون امور عمرانی استاندار خوزستان از برنامه ریزی برای حضور مسافران نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد خانچی در زمایش طرح نوروزی ١۴٠١ که با حضور واحدهای انتظامی، ترافیکی، امدادی و خدمات رسان که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌هایی که وجود داشت امکان برگزاری سفرهای نوروزی نبود ولی امسال با بهبهود وضعیت کرونا و اجرای طرح واکسیناسیون شاهد سفرهای بیشتری به خوزستان خواهیم بود.
وی افزود: در همین مدت حضور کاروان ‌های راهیان نور در خوزستان نیز امکان پذیر نشد و پیش بینی می‌شود امسال با جمعیت بیشتری از زائران روبه‌رو شویم.
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: حضور کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی در خوزستان مسئولیت همه دستگاه‌های خدمات رسان را چند برابر می‌کند که باید تمام تلاش خود را داشته باشیم تا نوروز خوب و ایمنی را رقم بزنیم.
وی ادامه داد: برخورد ما با مسافران و زائران در این روزها نشان دهنده رفتار تمامی مردم خوزستان است و می‌طلبد تمام دستگاه‌های خدمات رسان تلاش کنند با رفتاری مناسب با میهمانان نوروزی برخورد داشته باشند.
خانچی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور مسافران نوروزی اندیشیده شده است، گفت: جلسات و کارگروه های مختلفی در خصوص حضور کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی در خوزستان برگزار شده تا تمام دستگاه‌ها میزبان خوبی برای میهمانان باشند.