شناسهٔ خبر: 106690 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز ۲۴ اسفند انجام گرفت؛

برگزاری جلسه شورای فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن

جلسه صبح امروز با حضور مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی جلسه شورای فرماندهان بسیج این وزارتخانه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز سه شنبه ۲۴ اسفند با حضور حسین مذنب، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی جلسه شورای فرماندهان بسیج این وزارتخانه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد و اعضا به ارائه گزارشی از عملکرد این شورا در سال ۱۴۰۰ پرداختند.

در این گزارش از جمله موارد انجام گرفته توسط بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، اجرای شش مرحله کمک های مومنانه، واکسیناسیون و اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های مرکز در سال جاری بود.

در این جلسه افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج ضمن تشکر از اقدامات سال گذشته رده ها، به جمع بندی اقدامات سال۱۴۰۰پرداخت. همچنین در این جلسه شورای فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، حسین مذنب، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان این وزارتخانه به عنوان معاون سیاسی مرکز معرفی شد.

همچنین بیگدلی و کاظمی به ترتیب به عنوان فرماندهان پایگاه بسیج سازمان راهداری و شرکت آزمایش مکانیک خاک احکام مسئولیتی خود را دریافت کردند.