شناسهٔ خبر: 106714 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ارتقا ایمنی صورت پذیرفت:

اجرای عملیات روکش آسفالت محور جویبار _ بهنمیر

مازندران- روکش آسفالت سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جویبار اظهار داشت : در راستای ارتقاء ایمنی در محورهای استان ، عملیات روکش آسفالت محور جویبار _ بهنمیر از سه راه دانشگاه به سمت گلدشت (روماک) به طول 1200 متر و با اعتباری بالغ بر 9میلیارد ریال و 790 میلیون ریال انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از  مازندران ، حمید محمدی  گفت : محور ارتباطی جویبار  _بهمنیر یکی از محورهای پرتردد محسوب شده که ایمن سازی آن جز برنامه های این اداره می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: موثرترين شرايط براي حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره کل براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جویبار افزود:جاده ها از جمله اموال عمومي است كه قانون گذار حفظ ، حراست نگهداري ، تعريض و هرگونه فعاليتهاي مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بديهي است ايمن نمودن محورها براي سلامت عبور و مرور و توسعه آتي راهها از اهميت ويژه اي برخوردار است.

 محمدی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز خوشبختانه در زمینه طرح پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، اقدامات گسترده و مثبتی از سوی راهداران این اداره در خصوص زیباسازی و پاکسازی حریم راه ها  انجام پذیرفت.

وی تاکید کرد : پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها می تواند نقش بسيار مهمي درامنيت جاده ها و كاهش تصادفات و سوانح رانندگي ايفاء نمايد.

وی از زحمات و تلاش های خالصانه و مجدانه همه راهداران که در تمام طول شبانه روز به ارائه خدمت مشغول ند و همچنین صبوری و متانت و حوصله و تحمل هموطنان عزیزی که متحمل مشقت شده اند تقدیر و تشکر کرد.