شناسهٔ خبر: 106735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد:

تمامی محورهای مواصلاتی اردبیل باز است / بازگشایی راه‌های روستایی تا پایان امروز

برف روبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش اکیپ‌های راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد جریان دارد‌.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل آستارا و گردنه حیران افزود: در آخرین روزهای زمستان شاهد بارش برف و باران در همه محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم اما با تلاش اکیپ‌های راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد جریان دارد‌. 

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه میزان بارش برف در برخی از شهرستان ها بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر گزارش شده افزود: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی توصیه می شود هموطنانی که قصد عبور از محور کوهستانی استان اردبیل را دارند حتماً تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به اینکه راه های روستایی نیز تا پایان امروز برف روبی می شود خاطرنشان کرد: ۶۰ اکیپ راهداری با ۴۳۰ نفر نیروی انسانی و ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری هم‌اکنون مشغول انجام عملیات راهداری زمستانی در جاده های استان اردبیل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: اکیپ های راهداری تا پایان تعطیلات نوروزی در گردنه ها و راهدارخانه های استان درحالت آماده باش کامل هستند و با همه توان در خدمت مردم و مسافران عزیز خواهد بود.

وثوقی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.