شناسهٔ خبر: 106797 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه به مناسبت درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی

حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

ارتحال فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی حاج سید محمد علی علوی گرگانی قدس ا... نفسه الزکیه را که عالمی عامل، پارسا و اندیشمندی بزرگ و یکی از برجسته‌ترین عالمان تشیع در دوران معاصر بودند موجب تأسف و تأثر عمیق شد. 

این مرجع بصیر و انقلابی با حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه و نیز داشتن روحیه مردمی و سبک زندگی بی‌آلایش و ساده‌، فقاهت، سیاست و مردم‌داری را توأمان به منصه ظهور گذاشت.اینجانب این ضایعه مؤلمه را به محضر مبارک حضرت بقیة ا... الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام دامت برکاتهم طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان گلستان، علاقمندان و بازماندگان و بیت مکرم ایشان به ویژه آقازادگان محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.