شناسهٔ خبر: 106833 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اردبیل:

۵۲ کیلومتر به بزرگراه های استان افزوده می شود

سید حامد عاملی استاندار اردبیل استاندار اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز و به منظور کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای ۵۲ کیلومتر از عملیات اجرایی بزرگراه های استان به اتمام رسیده و چند روز آینده به بهره برداری می رسند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل) ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل با اعلام این مطلب اظهار كرد:: کارگاه های راههای ارتباطی در چند جبهه محور مواصلاتی استان فعال است و بخشی از این محورها تکمیل شده و فقط نصب علایم و خط کشی مسیر در چند روز آتی انجام می شود تا شاهد کاهش ترافیک و تصادفات در جاده های پرخطر باشیم.

وی گفت: تلاش بر این است تا در دولت سیزدهم تصمیمات شجاعانه گرفته و خدمت به مردم بعنوان یک اصل در رأس کارها قرار گیرد و قطعاً در عمل باید به مردم نشان دهیم که خادم و خدمتگزار آنها هستیم.

استاندار اردبیل با اشاره به تزريق اعتبار از محل سفر رئيس جمهور به این پروژه اظهار کرد: تكميل بزرگراه اردبيل – مشگين‌شهر در سال آينده با تامین اعتبار در دستور کار قرار دارد و اين زيرساخت اساسي نياز مهم منطقه برای پیشرفت و توسعه است.

محبوب حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش از اقدامات راه و شهرسازی در توسعه راههای استان گفت: ۱۳ كيلومتر از مسير دوبانده اردبیل - مشگین شهر در مرحله خط‌كشي ، گاردريل و نصب علايم قرار دارد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا عيد نوروز به بهره‌برداري می رسد و به لطف خدا سال آينده این مسیرتکمیل شده و بصورت كامل اين محور مواصلاتي مهم افتتاح خواهد شد.

حیدری افزود: از ۹ دستگاه تقاطع های غیر همسطح باقیمانده در محور اردبیل – مشگین شهرعملیات اجرایی احداث ۲ دستگاه زيرگذر مهم در محور اردبیل - مشکین شهر در دست اجرا می باشد.

وی به تکمیل مابقی مسیر اصلی بطول ۵/۳ کیلومتر در سال آینده اشاره کرد و بیان داشت : عملیات اجرایی ۷ تقاطع دیگرمحور اردبیل – مشگین‌شهر در سال آینده شروع خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین ۱۵ هکتار زمین جهت احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن را یادآور شد و ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد ثبت نامی ها در این شهرستان مقرر شد با پیگیری های لازم ، اقدامات تامین زمین مورد نیاز انجام گردد تا عملیات احداث واحدهای مسکونی را بنیاد مسکن استان بعد از نهایی شدن متقاضیان انجام دهند.