شناسهٔ خبر: 106847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور به موقع عوامل راهداری در پی وقوع زلزله غرب هرمزگان

حضور به موقع عوامل راهداری در پی وقوع زلزله غرب هرمزگان علیپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان بستک از حضور به موقع ماشین آلات و عوامل راهداری پس از وقوع زمین لرزه و بازگشایی محورهای مسدود شده‌ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از هرمزگان؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بستک اظهار کرد: باحضور فوری گشت راهداری در همان ساعات اولیه بعد از وقوع زلزله در مناطق زلزله زده مسیرهای روستای لاورشیخ، لاوردین، تخت گرو و کوران که به دلیل شدت زلزله و ریزش کوه مسدود شده‌ بود مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله هماهنگی‌های لازم با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در دستور کار قرار گرفت و یک دستگاه لودر و همچنین یک دستگاه کامیون جهت امداد رسانی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده و برقراری عبور و مرور به منطقه اعزام شد.

علیپور خاطرنشان کرد: یک دستگاه کامیون نیز جهت همکاری باهلال احمر به منظور حمل چادر به مناطق آسیب دیده اعزام گردید.

وی با اشاره به اعلام رضایت نماینده محترم مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی استان از حضور به موقع نیروهای راهداری ابراز داشت: با حضور معاون محترم راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ودیگر کارشناسان مربوطه از مناطق زلزله زده بازدید بعمل آمده است و در اولین فرصت پس از ارزیابی دقیق میزان خسارت های وارده به زیر ساخت های جاده ای و راههای روستایی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/