شناسهٔ خبر: 106848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم

صادقی مدیرکل راه و شهرسازی قم رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم در پیامی فرارسیدن سال نو ۱۴۰۱ را به هم استانی های شریف به ویژه کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قم)، متن پیام به این شرح است:

«نوروز مژده رسیدن بهار سحرآمیز طبیعت را به ما می ‏دهد و بهار طبیعت دریچه‏ای برای گام نهادن به بهارستان جان است که بهارش بی خزان و جاوید است.

هر مظهری از مظاهر خالق یکتای هستی در برگیرنده پیامی است برای آدمیان تا از آن بهره جسته و با روشندلی در مسیر پرفراز  و فرود و غالباً دشوار پرهیزگاری گام برداشته و در نهایت، به سرمنزل رستگاری که همانا سعادت جاودانی است، نایل آیند. و بهاران، یکی از بارزترین مظاهر قادر متعال و برجسته ترین تمثیل رستاخیز موعود است تا انسان های در بند دلبستگی های ناپایدار مُلک در جاودانگی ملکوت به تأمل بنشینند و در هر سال نو، بندهای بیشتری از تعلقات اغواگر دنیوی خویش را بگسلند؛ باشد که توفیق قرین راهمان گردد و ما نیز در زمره پای بندان به این پیام فلاح آفرین باشیم.

حال خدای سبحان را شاکریم که در راستای انجام وظایف، به ما نیز عنایت فرمود تا یک سال پر کار و تلاش را سپری کنیم و گامهای مؤثر در جهت دستیابی به اهداف وزارت راه وشهرسازی برداریم.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تبریک فرارسیدن عید فرخنده نوروز ۱۴۰۱، از پیشگاه خداوند بزرگ برای مردم سرزمینم به ویژه برای پرسنل خدوم ادارات راه و شهرسازی استان، کارکنان اداره کل و خانواده های ارجمندشان سالی سرشار از کامیابی، بهروزی و سرافزاری آرزومندم.»

 

محمد صادقی

رییس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی استان قم