شناسهٔ خبر: 106860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد: 

 رشد ۱۶.۸ درصدی تردد وسایل نقلیه در نخستین روز از طرح نوروزی ۱۴۰۱ آذربایجان غربی

تردد جاده ای آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد ۱۶.۸ درصدی میزان کل تردد وسایل نقلیه در نخستین روز از طرح نوروزی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در نخستین روز از طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، بالغ بر ۴۹۵ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل که این مقدار افزون بر ۴۲۴ هزار تردد بود، رشد ۱۶.۸ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: این درحالی است که در این روز میزان تردد ورودی و خروجی از استان نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱.۶۴ درصد کاهش را نشان می دهد.

شکری تصریح کرد : بیشترین رشد تردد در محورهای شریانی استان در روز ۲۵ اسفند ماه سال جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته به ترتیب مربوط به محور ارومیه - جزیره اسلامی،  ایواوغلی - مرند و محور جلفا - پلدشت بوده است.

 این مقام مسئول اذعان داشت: ۱۱.۰۸ درصد ترددهای وسائل نقلیه در اولین روز از اجرای طرح نوروزی در سال جاری مربوط به وسائل نقلیه سنگین بوده و اوج ترددها نیز در ساعت بین ۱۵ تا ۱۶ رخ داده است.

انتهای پیام/