شناسهٔ خبر: 106868 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های شمال کشور اعلام کرد:

بهره‌برداری موقت از تقاطع غیرهمسطح میدان هزار سنگر آمل در ایام نوروز/ عدم ورود بار ترافیکی محور هراز به شهرستان آمل با بهره‌برداری از این پل

 تقاطع غیرهمسطح میدان هزار سنگر آمل مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های شمال کشور از بهره برداری آزمایشی از تقاطع غیرهمسطح میدان هزار سنگر آمل درایام نوروز ۱۴۰۱با هدف کاهش ترافیک در شهرستان آمل خبر داد.

حسن کلهری، مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های شمال کشور شرکت ساخت در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در مورد بهره برداری آزمایشی از تقاطع غیرهمسطح میدان هزار سنگر آمل بیان کرد: با توجه به پیش بینی پلیس راه و سازمان راهداری در مورد ترافیک سنگین در سفرهای نوروزی امسال و ترافیک سنگین در محدوده پل آمل، عصر امروز از تقاطع غیرهمسطح میدان هزار سنگر آمل بهره برداری خواهد شد.

 به گفته کلهر با نظر پلیس راه و سازمان راهداری حمل ونقل جاده ای این تقاطع غیرهم سطح  امروز به بهره برداری خواهد رسید  و تا ۱۵فروردین ۱۴۰۱ در اختیار مردم قرارخواهد داشت.

 وی در ادامه افزود: با احداث این تقاطع غیر همسطح در مواقع پیک ترافیک شاهد تردد روان و کاهش ترافیک در این مسیر خواهیم بود و یکی از گره های ترافیک انتهای محور هراز با بهره برداری این تقاطع باز می شود و ترافیک عبوری وارد میدان شهر نخواهد شد.

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های شمال کشور در مورد افتتاح رسمی این پل خاطر نشان کرد: این تقاطع غیرهمسطح پس از تکمیل شدن به طور رسمی در اردیبهشت سال جدید درسفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان آمل افتتاح خواهد شد.

گفتنی این تقاطع غیرهمسطح شامل یک پل به طول ۲۰۰ متر  است که دو رمپ وروردی و خروجی دارد که هریک ساخته و تجهیز شده است. اعتبار هزینه شده برای این پل ۴۰ میلیارد تومان بوده که مقدار هزینه بروز شده پل ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.