شناسهٔ خبر: 106869 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهدری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

تمامی محورهای مواصلاتی مازندران باز است

مازندران-فولادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با تلاش اکیپ‌های راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد به طور عادی در آن جریان دارد‌.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران اسماعیل فولادی در بازدید از عملیات برف روبی محورهای کوهستانی افزود: در آخرین روزهای زمستان شاهد بارش برف و باران در همه محورهای مواصلاتی استان هستیم اما با تلاش اکیپ‌های راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آن بطور عادی جریان دارد‌.

وی افزود: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی توصیه می شود هموطنانی که قصد عبور از محور کوهستانی استان را دارند حتماً تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

فولادی خاطرنشان کرد: ۲۲ اکیپ راهداری با ۳۵۰نفر نیروی انسانی و ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری هم‌اکنون مشغول انجام عملیات راهداری زمستانی در جاده های استان هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: اکیپ های راهداری تا پایان تعطیلات نوروزی در گردنه ها و راهدارخانه های استان درحالت آماده باش کامل هستند و با همه توان در خدمت مردم و مسافران عزیز خواهد بود.

وی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

انتهای پیام/