شناسهٔ خبر: 106875 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد ؛

اولویت؛ ارائه بهترین خدمات ناوبری، فرودگاهی و تسهیل تردد مسافران در فرودگاه است

فرودگاه شهداي بجنورد مدیر فرودگاه شهدای بجنورد بر ارائه خدمت با کیفیت همراه با تکریم مسافران و رعایت حقوق آنان، اجرای دستورالعمل های بهداشتی و پاسخگویی به مسافران استان خراسان شمالی در نوروز سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه بجنورد با حضور مدیر، فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه، نمایندگان ایستگاه شرکت های هواپیمایی و هندلینگ کننده مستقر در فرودگاه، سوختگیری، اورژانس، هلال احمر، بانک ملی، میراث فرهنگی و گردشگری، غرفه بسته بندی بار مسافر، تاکسیرانی، هواشناسی و روسای ادارات و واحدهای فرودگاه برگزار شد.

در این جلسه آمادگی کامل شرکت‌های هواپیمایی، هندلینگ کننده، ارگان ها و نهادهای مستقر در فرودگاه برای ارائه خدمت مطلوب به مسافران و مراجعان مورد تاکید قرار گرفت.

بکارگیری تمهیدات لازم در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا به ویژه در ایام پر ترافیک نوروز، حضور مستمر ناظران سلامت، انجام هماهنگی های لازم بین ارگان ها به منظور جلوگیری از تاخیر یا ابطال پرواز ها و تاکید بر حضور نماینده پاسخگو شرکت هواپیمایی مربوطه در ترمینال  مسافری، برپایی سفره هفت سین، هماهنگی با بانک ملی استان جهت دستگاه خود پرداز و خود دریافت به منظور ارائه سرویس، پیش بینی، آمادگی و استقبال کلیه ادارات و واحدهای فرودگاه برای ارائه خدمات مطلوب، اتخاذ تدابیر برای هماهنگی و تعامل بیشتر ارگان ها و  واحدهای مستقر در ترمینال از جمله مواردی بود که مورد توجه قرار گرفت.

محمدابراهیم قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد در همین خصوص گفت: باوجود مشکلات فراوان به جهت همه گیری ویروس کرونا در سال گذشته، کلیه خدماتِ فرودگاه شهدای بجنورد به شکلی مطلوب و بدون وقفه ارائه شد.

وی گفت: تمام تمهیدات و برنامه ریزی ها جهت انجام پروازهای نوروزی به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

مدیر فرودگاه بجنورد در ادامه تاکید کرد: شرکت های هواپیمایی ملزم به استقرار نماینده تام الاختیار و پاسخگو در فرودگاه در زمان انجام پروازهای نوروزی و رعایت حقوق مسافران مطابق دستورالعمل CAD2040 سازمان هواپیمایی کشوری هستند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها قدمگاهی ادامه داد: غرفه ارائه اجناس و بسته بندی بار موظف به ارائه خدمت با قیمت مصوب است.

مدیر فرودگاه بجنورد با بیان اینکه اورژانس مستقر در فرودگاه با توجه به تفاهم نامه در زمان پرواز موظف به ارائه خدمت است، گفت: وظیفه ما ارائه بهترین شکل خدمات ناوبری و فرودگاهی و تسهیل تردد مسافران است.