شناسهٔ خبر: 106896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم اعلام کرد؛

منع تردد کامیون ها از طریق بنادر پل ولافت از فردا ۲۹ اسفندتا۱۵ فروردین/ افزایش سطح ایمنی ،تسهیل در خدمات رسانی مطلوبتر هدف اجرای این طرح / کامیونهای حامل ارزاق عمومی ، مواد سوختی و فاسد شدنی مشمول این محدودیت نمی شوند

جزیره قشم مدیر بنادر ودریانوردی قشم از ممنوعیت تردد کامیون ها در مسیر دریایی بنادر پل به لافت و بلعکس خبر داد و گفت :بجز کامیون های حامل ارزاق عمومی، سوختی و مایحتاج مصرفی از تردد دیگر کامیون ها از فردا ۲۹ تا پایان طرح سفرهای نوروزی (۱۵فروردین ) ممانعت صورت می پذیرد.

به  گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی اشتری، مدیر بنادر ودریانوردی قشم از ممنوعیت تردد کامیون ها در مسیر دریایی بنادر پل به لافت و بلعکس خبر داد و گفت :بجز کامیون ها حامل ارزاق عمومی ،سوختی و مایحتاج مصرفی از تردد دیگر کامیون ها از فردا ۲۹ تا پایان طرح سفرهای نوروزی (۱۵فروردین ) ممانعت صورت می پذیرد.

اشتری این اقدام را در راستای بالا بردن سطح ایمنی در بنادر مذکور، سهولت خدمات رسانی به خودروهای سواری و افزایش ظرفیت ناوگان با توجه به حجم عظیم سفرها در  ایام نوروز اعلام کرد و بیان داشت: طی هماهنگی صورت گرفته با اداره کل گمرک قشم  وسازمان منطقه آزاد طرح مذکوراز  فردا آغاز و تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت .

به گزارش  سازمان بنادر و دریانوردی رییس کمیته حمل و نقل دریایی شهرستان قشم تردد کامیون های  حامل ارزاق عمومی، مواد سوختی، فاسد شدنی و مایحتاج مصرفی را بلامانع و تردد دیگر کامیونها را ممنوع اعلام کرد.

شایان ذکر است بنادر پهل و لافت یکی از مبادی مهم ورود و خروج به بزرگترین جزیره خلیج فارس (قشم )بوده که هموطنان درطول سال از طریق این دو بندر و با خودرو شخصی  از سرزمین اصلی به جزیره قشم و بلعکس آمد و شد می کنند .