شناسهٔ خبر: 106915 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

ترافيك سنگين در محور های چالوس و آزادراه تهران - شمال و محور هراز / بارش برف و باران در محورهای استان های شمالی و شمال غربی

نوروز- ترافیک جاده‌ای کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافيك سنگين در محور های چالوس و آزادراه تهران - شمال و محور هراز و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین خبرداد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.

معصومی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا گچسر و محدوده های پل زنگوله و سیاه بیشه و همچنین ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشاء خبرداد و گفت: در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در مورد آخرين وضعيت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده های هشتگرد و کاسپین اعلام شده است.

معصومی با اعلام اینکه محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است، افزود: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران و گیلان گزارش شده است.