شناسهٔ خبر: 106924 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

شرکت های هواپیمایی حق گرانفروشی ندارند

محمدی بخش مهرآباد رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از روند اعزام و پذیرش مسافران در ترمینال های فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: مردم بر نرخ بلیت نظارت کنند و هرگونه گرانفروشی نسبت به نرخ های اعلامی در سایت سازمان هواپیمایی کشوری را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه شالبافیان معاون وزیر گردشگری و رئیس ستاد سفرهای نوروزی، مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد، خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در آستانه نوروز 1401 از ترمینال های فرودگاه مهرآباد و روند اعزام وپذیرش مسافران بازدید کرد.

محمدی بخش در این بازدید ضمن مراجعه سرزده به دفاتر شرکت های هواپیمایی مستقر در ترمینال های فرودگاه بین المللی مهرآباد بر حضور نماینده تام الاختیار شرکت های هواپیمایی در فرودگاه ها و لزوم پاسخگویی ایشان به مسافران در زمان تاخیرات تاکید کرد.

وی همچنین در گفتگو با مردم و مسافران فرودگاه مهرآباد از نزدیک مشکلات مطروحه از سوی ایشان را پیگیری و بر لزوم رعایت نرخ مصوب در سایت سازمان هواپیمایی کشوری از سوی شرکت های هواپیمایی تاکید کرد.

محمدی بخش گفت:  مسافران عزیز هرگونه گران فروشی را در اسرع وقت به دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع رسانی کنند.