شناسهٔ خبر: 10693 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عابدازده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

مهمترین اهداف رئیس جدید سازمان هواپیمایی/ ساختار سازمان هواپیمایی و نحوه اداره ایرلاین‌ها نیازمند تغییرات اساسی است

علی عابدزاده - رئیس سازمان هواپیمایی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه رسالت اصلی این سازمان تامین فرآیندهای لازم برای رضایت مردم و ایمنی پروازها است، گفت: باید تغییرات اساسی در ساختار سازمان هواپیمایی کشوری، نحوه اداره شرکت‌های هواپیمایی و اداره فرودگاه‌ها صورت گیرد.

علی عابدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره سیاست‌گذاری کلان در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سازمان هواپیمایی کشوری باید فرآیندهای لازم را برای رضایت مردم و ایمنی پروازها تامین کند و این موارد اصلی‌ترین رسالت این سازمان است.

وی ادامه داد: برای تحقق افزایش رضایت مردم از صنعت حمل و نقل هوایی و ارتقای سطح ایمنی پروازها باید تغییرات اساسی در ساختار سازمان هواپیمایی کشوری، نحوه اداره شرکت‌های هواپیمایی و اداره فرودگاه‌ها ایجاد شود تا به اهداف خود در تحول در صنعت هوانوردی دست یابیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره برنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به تدوین برنامه ششم توسعه نیز به پایگاه خبری وزارت راه گفت: قطعا در برنامه ششم توسعه تلاش می‌شود برای توسعه حمل و نقل هوایی برنامه های توسعه‌ای تهیه شود و به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه صنعت هوانوردی نیازمند حمایت مجلس شورای اسلامی، اصحاب رسانه و سایر صاحب‌نظران است گفت: امیدواریم با حمایت‌های همه جانبه بتوانیم صنعت هوانوردی کشور را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی عابدزاده عصر روز گذشته یکشنبه ۲۵ مردادماه در جلسه هیأت دولت که به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور برگزار شد، به عنوان رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری تعیین شد./

نظر شما