شناسهٔ خبر: 106944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت ۲ میلیون هفتصد و سی و چهار هزار تردد وسایل نقلیه از آغازین ساعات ۲۵ اسفندماه

تردد.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تردد بالغ بر ۲میلیون و هفتصد هزار تردد در ایام پایانی سال و آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۱ در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احسان منصور کیایی با بیان اینکه تردد جاده‌ای وسایل نقلیه در روزهای پایانی سال در محورهای مواصلاتی استان با افزایش قابل توجهی مواجه بوده است اظهار کرد: مجموع تردد وسایل نقلیه از ابتدای روز ۲۵ اسفندماه تا ساعات پایانی بیست و هشتم اسفند ماه بیش از دو میلیون و هفتصد و سی و چهار هزار تردد صورت گرفته که سهم وسایط نقلیه سنگین از این ترددها بالغ بر ۱۲ درصد بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پرترددترین روز در اسفندماه سال جاری شنبه بیست و هشتم اسفند ماه بوده که دستگاههای تردد شمار بیش از ۷۶۷ هزار تردد را ثبت کرده اند.

مدیرکل راهدارای و حمل و نقل جاده ای استان در پایان اشاره داشت:هموطنان میتوانند با مراجعه به امکانات متنوع سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ از جمله سایت www.۱۴۱.ir ، اپلیکشین موبایل "همراه ۱۴۱" و دیگر اجزای سامانه؛ به اطلاعات و اخبار ترافیکی، تصاویر لحظه ای دوربینهای نظارت جاده ای، وضعیت تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی و... دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر ، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/