شناسهٔ خبر: 106965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل:

کولاک سراسری در محورهای استان اردبیل/بازگشایی محور گرمی-بیله سوار

کلیم اله وثوقی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تداوم بارش برف و کولاک در محورهای ارتباطی استان ادامه داد و با توجه به شرایط کولاک، حتی الامکان از تردد در جاده های استان خودداری کنید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم الله وثوقی با اشاره به تداوم بارش برف و کولاک سراسری در استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورها جریان دارد ولی با توجه به ادامه کولاک احتمال اعمال محدودیت وجود دارد. 

وی با بیان اینکه راهداران در محورهای اصلی استان حضور دارند، در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان اظهار کرد: شب گذشته محور گرمی- بیله سوار مسدود شده بود که با تلاش راهداران بامداد امروز  این مسیر بازگشایی شد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل درخصوص وضعیت محورهای روستایی استان هم گفت: اولویت راهداران در حال حاضر مسیرهای اصلی است و بعد از بازگشایی محورهای اصلی، محورهای روستایی بازگشایی می شود.

وثوقی با بیان اینکه در حال حاضر همه محورهای اصلی درگیر بارش برف و  کولاک هستند و همه تلاش راهداران جلوگیری از مسدود شدن این مسیرهاست اضافه کرد: در حال حاضر کولاک در تمام مناطق استان جریان دارد و با تداوم این روند احتمال اعمال محدودیت تردد وجود دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به رانندگان عبوری از مسیرهای استان توصیه کرد با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی استان مبنی بر تداوم بارندگی، حتما تجهیزات مورد نیاز و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. 

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: مشکل اصلی تردد در شرایط کولاک، عدم دید رانندگان است و توصیه ما به مردم این است حتی الامکان و جز در موارد ضروری وارد جاده ها نشوند.