شناسهٔ خبر: 106971 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

ترافیک سنگین در محور هراز/ امکان ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور چالوس

محدودیت های ترافیکی کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور هراز و برخی دیگر از محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: با توجه به مدیریت پلیس راه و ترافیک ممکن است ممنوعیت تردد در محور چالوس همچون روز گذشته مجدد اعمال شود؛ اما تاکنون ممنوعیت تردد اعلام نشده است.

مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور، درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.

برقی از ترافيک سنگين در محور كرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا سه راهی ديزين و پل زنگوله تا سياه بيشه خبر داد و گفت: همچنین آزادراه تهران - شمال محدوده ابتدای تونل شماره ۱۶ و حدفاصل تونل ۱۷ تا انتهای مسير (محدوده شهرستانک)، محور هراز مسير جنوب به شمال محدوده مشا و حدفاصل پلور تا آب اسک و آزادراه قزوين - رشت محدوده شهر رودبار دارای ترافیک سنگین هستند.

وی تردد در محور فيروزكوه را روان خواند و عنوان کرد: محور چالوس دارای بارش پراكنده برف و باران، آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراكنده باران و محورهای هراز، فيروزكوه و آزادراه قزوين - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

برقی آخرين وضعيت جوی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد و گفت: هم اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربايجان غربی، آذربايجان شرقی، اردبيل، زنجان، البرز و مازندران را شاهد هستیم و برخی از محورهای استان‌های گيلان، تهران، همدان، كرمانشاه، لرستان و ايلام نیز با بارش باران مواجه هستند.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور از امکان ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور چالوس خبر داد و گفت: با توجه به مدیریت پلیس راه و ترافیک ممکن است این ممنوعیت همچون روز گذشته مجدد اعمال شود؛ اما تاکنون این اعمال ممنوعیت تردد اعلام نشده است.