شناسهٔ خبر: 106993 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد؛

علت انسداد محور کرج_چالوس/ اقدام برای بازگشایی مسیرهای مسدود توسط راهداران استان‌های البرز و مازندران

مازندران- برف روبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از بارش برف و ترافیک سنگین در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: به سبب ترافیک سنگین مسیرها موقتا مسدود شده و راهداران استان‌های البرز و مازندران به منظور نمک‌پاشی، برف‌روبی و بازگشایی مسیرها در محور حضور دارند.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از بارش برف در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: ترافیک سنگین در این محور نگرانی‌هایی را به سبب تردد هموطنان ایجاد کرد و امکان نگهداری وسایل نقلیه در تونل البرز که مسافتی قریب به شش کیلومتر دارد، وجود نداشت.

وی افزود: از این رو پلیس راه اقدام به مسدود کردن مسیر کرد و اکنون مسیر به سمت چالوس یکطرفه شده است تا ترافیک جدید وارد جاده نشود و وسایل نقلیه که در محور هستند، تخلیه شوند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه میزان بارش برف آنگونه که در خبرها ذکر شده، سنگین نیست، عنوان کرد: به سبب ترافیک ایجاد شده، برفروبی مسیر برای همکارانمان در استان مازندران دشوار شده است و راهداری استان البرز نیز با اعزام دو دستگاه برای کمک و بازگشایی مسیر اقدام کرد تا با همکاری با اداره کل راهداری مازندران نمک پاشی انجام و مسیر بازگشایی شود.