شناسهٔ خبر: 107044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل اعلام کرد:

جابجایی ۲۳ هزار نفر مسافر نوروزی در استان اردبیل

مسافر.jpg معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۲۳ هزار نفر مسافر نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل ،رضا شیرین زاده در بازدید از ترمینال مسافربری شهر اردبیل افزود: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۳ فروردین ۱۴۰۱ توسط ناوگان های حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۵ شرکت حمل و نقل مسافری در استان اردبیل گفت: این ۲۳ هزار نفر مسافر در قالب حدود ۴ هزارو ۵۰۰ سفر جابجا شده اند.

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش های شبانه روزی ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

شیرین زاده خاطرنشان کرد: در ایام نوروز قیمت ناوگان های عمومی مسافری افزایشی ندارد و چنانچه شرکت یا ناوگانی اقدام به اخذ کرایه اضافی نماید حتما با متخلفان برخورد قانونی انجام خواهد شد.

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

وی نظارت ویژه بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های حمل ونقل عمومی مسافری را یادآور شد و گفت: مجتمع‌های رفاهی و راهدارخانه‌ها تمامی تجهیزات و تأسیسات و امکانات کنار جاده‌ای آماده خدمات به همشهریان هستند.