شناسهٔ خبر: 107056 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبرداد:

شناسائی ۶۶۴ تخلف در ناوگان حمل و نقل مسافری

مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار این اداره کل به ارائه گزارشی از کنترل و پایش تردد ناوگان جاده ای در این استان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اذعان داشت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱ در قالب گزارش کنترل جاده ای ناوگان حمل و نقل عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، کارشناسان ما از تعداد ۱۶۷۷ دستگاه ناوگان بازدید به عمل آوردند که از این بین سهم ناوگان باری ۶۶۴ دستگاه، سهم ناوگان مسافری ۸۴۵ دستگاه و ۱۶۸ دستگاه نیز ناوگان سواری می باشند.

وی ادامه داد: از میان ناوگان پایش شده، ۸۴۲ مورد تخلف احصاء شد که ۵۵۳ مورد آن با ارجاع به پلیس راه، توسط آن ها مورد اعمال قانون قرار گرفتند و ۳۱۵ مورد دیگر نیز به کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ ارجاع داده شدند.

نصری در پایان با بیان اینکه در این ایام ۱۲ مرکز معاینه فنی سنگین فعال در استان به صورت شیفی به فعالیت می پردازند، گفت: در بازه گذشته از ایام طرح نوروزی ۱۴۰۱، تعداد ۱۴۸۰ خودرو با مراجعه به مراکز معاینه فنی سنگین اقدام به اخذ برگه معاینه فنی کردند.

انتهای پیام/