شناسهٔ خبر: 107057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبرداد:

افزایش ۳۵ درصدی مسافر در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای

نصری 2 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از افزایش ۳۵ درصدی مسافر در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در ایام گذشته از طرح نوروزی ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، ابراهیم نصری در جلسه ویدیو کنفرانس معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با مدیران کل ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور به ارائه گزارش عملکرد اداره متبوع خود در ایام گذشته از طرح نورورزی ۱۴۰۱ پرداخت و افزود: از مجموعه یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائری که تا به امروز وارد مشهد مقدس شده اند، ۳۹۰هزار نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی، اعم از جاده، ریل و هوایی سفر کرده اند که سهم ۱۹ درصدی را از تعداد کل مسافران نوروزی استان به خود اختصاص داده اند. از این بین سهم ناوگان عمومی جاده ای ۱۷۰ هزارنفر بوده است که نشان از افزایش ۳۵ درصدی مسافر در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده است

وی در خصوص تشکیل «قرارگاه عملیاتی نوروز ایمن رضوی» در انی استان گفت: در قالب این قرارگاه به صورت روزانه جلسات فشرده چند ساعته برگزار می شود که مصوبات آن ها نیز در سرعت وقت به انجام می رسد، کمک بسیار شایانی در امر ارتقاِء ایمنی سفر داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با تاکید بر لزوم آمادگی بیش از پیش برای آغاز فرآیند بازگشت مسافران به وطن خود، از مدیران درخواست کرد: با توجه به حجم قابل توجه زائران ورودی به مشهد مقدس، از مدیران و دست اندرکاران امور، دست یاری طلب می نمایم تا بتوانیم به طریق نیکویی به ارائه خدمت بپردازیم.

نصری در خصوص اجرای ۱۰۰ درصدی طرح فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، بیان داشت: به ثمر نشستن این طرح بزرگ نیازمند اطلاع رسانی دقیق و گسترده و فرهنگ سازی اجتماعی است.