شناسهٔ خبر: 107074 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر کل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری:

بیشترین تردد بین استانی در چهارم فروردین ثبت شد

تردد استان مرکزی مدیر کل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از سامانه‌های تردد‌ شمار ، متوسط تردد بین استانی روزانه در تمام کشور از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز ۴ فروردین ۱۴۰۱، تعداد ۲ میلیون و ۵۰هزار و ۱۳۳ وسیله نقلیه ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  فرهاد مهریاری مدیر کل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در روز چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۱، تردد بین استانی به ۲ میلیون و ۲۳۱هزار و ۲۳۵ وسیله نقلیه رسیده که نسبت به روز گذشته ۴ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به این مطلب که از آغاز طرح تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش چهار درصدی تردد بین استان‌ها بوده‌ایم، گفت: بیشترین تردد بین استانی مربوط به روز گذشته چهارم فروردین با ثبت دو میلیون و ۲۳۱هزار و ۲۳۵ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: تا چهارم فروردین، استان خوزستان ۱۵۰درصد، بوشهر ۹۹درصد، خراسان جنوبی ۷۷درصد، خراسان رضوی ۷۶درصد و اصفهان با ۷۲درصد دارای بیشترین افزایش نسبت به سال قبل بوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مهریاری خاطرنشان کرد: برای مجموع استان‌های تهران و البرز نیز تردد چهارمیلیون و ۳۵۰هزار و ۳۳۷ ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۸درصدی داشته است.