شناسهٔ خبر: 107076 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بازدید نیمه‌شب مدیرعامل راه‌آهن از کارخانجات تعمیرات لکوموتیو در راه‌آهن مشهد

بازدید صالحی مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز ساعت ۱ بامداد روز چهارم فروردین از مجموعه راه آهن مشهد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور ارزیابی میدانی نحوه ارائه خدمات و دیدار با کارکنان فعال در ایام نوروز، ساعت ۱ بامداد مورخ ۴ فروردین از بخشهای مختلف اداره‌کل راه‌آهن خراسان بازدید به عمل آورد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید با مدیران و کارکنان حاضر در بخشهای سیر و حرکت، کنترل و دپوی تعمیرات لکوموتیو در ایستگاه مشهد دیدار و گفتگو نمود و وضعیت تعمیرات و آماده‌به‌کاری لکوموتیوها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حوزه لکوموتیو یکی از مهمترین گلوگاه‌های حمل و نقل ریلی به شمار می‌آید که به گواه آمار، در مهرماه سال ۱۴۰۰ در بدترین شرایط هفت سال اخیر به شمار می‌رفت که توجه ویژه مدیریت جدید راه‌آهن در دولت سیزدهم و با تلاشهای شبانه‌روزی، روند نزولی آماده‌به‌کاری لکوموتیوها متوقف شد و در پنج‌ماهه انتهایی سال ۱۴۰۰، به افزایش ۲۵ درصدی آماده‌به‌کاری لکوموتیوها منتهی شد.