شناسهٔ خبر: 107077 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

از سوی مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری؛

آخرین وضعیت راه های کشور همزمان با اولین موج بازگشت مسافران نوروزی اعلام شد/محور چالوس و آزادراه تهران_شمال دارای ترافیک سنگین است

علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور چالوس و آزادراه تهران_شمال دارای ترافیک سنگین بوده و تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران-شمال به دلیل تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور از نظر جوی و ترافیکی همزمان با اولین موج بازگشت مسافران نوروزی را اعلام کرد.

آشوری خاطر نشان کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های مرکز مدیریت راه‌ها محور چالوس و آزادراه تهران_شمال دارای ترافیک سنگین است، تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران-شمال به دلیل تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد. در محور هراز در مسیر شمال به جنوب در محدوده نارنجستان، سه راهی چکاب و امامزاده شاه زید دلداری نیز ترافیک سنگین است.

آشوری با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین -رشت گفت: در آزادراه قزوین-رشت مسیر شمال به جنوب محدوده های پارک جنگلی سراوان، شیرین سو، زیباشهر و همچنین مسیر رفت و برگشت محدوده شهر رودبار ترافیک سنگین است .

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: آزادراه قزوین-کرج در محدوده کمالشهر، گلشهر، حد فاصل ساسانی تا پل کلاک داراز ترافیک سنگین است. در محور فیروزکوه تردد روان است.

آشوری در مورد آخرین وضعیت جوی محورهای کشور گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است. در برخی از محورهای آذربایجان عربی و کردستان شاهد بارش برف هستیم. همچنین در برخی از محورهای استان یزد و کرمان وزش باد و گرد و خاک گزارش شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وی افزود: کاربران جاده و مسافران نوروزی قبل از شروع سفر می‌توانند با استفاده از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اطلاع پیدا کنند.