شناسهٔ خبر: 107140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مأموران یگان حغاظت از اراضی استان انجام شد؛

آزادسازی هفت هزار متر مربع اراضی دولتی همزمان با تعطیلات نوروز در چهارمحال و بختیاری

1234567.jpg مأمورین یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز ۱۴۰۱، اقدام به آزادسازی هفت هزار متر مربع اراضی دولتی در استان کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: این عملیات ها با دستور مقام قضایی و حضور نیروهای یگان حفاظت از اراضی و کلانتری محل انجام شد.

ایرج صفری ارزش کارشناسی شده اراضی آزاد شده را بیش از هفت میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: متصرفین به این اراضی، اقدام به گودبرداری و کاشت نهال نموده اند که با پیگیری و شناسایی و اقدام به موقع، عملیات آزاد سازی و رفع تصرف انجام گرفت.

وی ادامه داد: این موارد آزاد سازی اراضی  طی سه عملیات در ایام تعطیلات روزهای آغازین سال جاری در شهر فرخشهر انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از همکاری مردم با یگان حفاظت از اراضی، از عموم مردم استان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده تخلف در تصرف و تعرض به اراضی دولتی، موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۵۶ یگان حفاظت از اراضی مطرح نمایند.

صفری با اشاره به مجموع عملیات انجام شده در سال گذشته، افزود: در سال۱۴۰۰ با تلاش مأمورین یگان حفاظت از اراضی این اداره کل ۲۲۵ هزار و ۴۱۲ مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش بیش از ۲۶۱ میلیارد تومان از طریق احکام اجرایی و با دستور مقام قضایی رفع تصرف شده است. وی گفت: همچنین در این مدت ۳۲۳ هزار و ۲۸۸ مترمربع از اراضی دولتی استان به ارزش بیش از ۴۹ میلیارد تومان به صورت فوری آزادسازی شده است.