شناسهٔ خبر: 107209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز :

بیش از ۲۳ میلیون تردد درجاده های مازندران ثبت شد

مازندران-ترافیک مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : بر اساس آمار منتشره از سامانه های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده های این استان ، بیش از ۲۳ میلیون تردد در جاده های این استان از ابتدای طرح نوروزی ( ۲۵ اسفند) تا به امروز ثبت گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، حسن جهانیان ضمن اعلام اين مطلب افزود: محورهاي ارتباطي مازندران به دليل واقع شدن در مسير ترانزيتي آسياي ميانه و مسير تهران _ مشهد به ويژه پتانسيل هاي گردشگري و مواهب طبيعي به خصوص در ايام تعطيلات از پرترافيك ترين راه هاي كشور محسوب مي گردند.

جهانیان ادامه داد : بر همین اساس تردد در محورهای مواصلاتی بیش از ۴۲درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن اشاره به اینکه  آمار منتشره از سامانه های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده های این استان برداشت شده است ، عنوان کرد: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان ( محور کندوان ، هراز ، سوادکوه ، کیاسر ، گلوگاه و رامسر ) ثبت و درج می گردد. 

جهانیان تصریح کرد : بیشترین حجم تردد در سطح محورهای استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به  روز سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ با ثبت بیش از ۲میلیون ۲۵۰ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی بوده است. 

وی خاطرنشان ساخت : با توجه به شرایط موجود ، از مردم شریف کشور تقاضامندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند.

گفتنی است؛ مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهاي استان و كشور همچنين آگاهي از آخرين وضعيت راهها و انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند