شناسهٔ خبر: 107232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام عملیات آسفالت رگلاژی در محور بندرعباس_گچین

عملیات آسفالت رگلاژی در محور بندرعباس_گچین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از انجام آسفالت رگلاژی محور بندرعباس_گچین، به طول ۳ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از هرمزگان یوسف عابدینی با اشاره به وضعیت نامناسب رویه آسفالت محور بندرعباس_گچین گفت: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و اهمیت افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای، با مشارکت پیمانکار و استفاده از تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، آسفالت رگلاژی ۳ کیلومتر از طول مسیر انجام شد. وی خاطر نشان کرد: محورهای مواصلاتی استان به صورت مداوم توسط همکاران ما در حال رصد است و ترمیم و بهسازی این مسیرها به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای انجام می شود. عابدینی محور بندرعباس به گچین را یکی از محورهای پرتردد استان برشمرد و از کلیه رانندگان و کاربران جاده‌ای درخواست کرد: با توجه به حجم ترافیک در این محور خصوصاً در ایام تعطیلات نوروز، ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه نکات ایمنی را رعایت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه همکاران ما خصوصاً راهداران زحمتکش در تلاش هستند شرایط مناسبی برای تردد در محورهای مواصلاتی فراهم آورنده ابراز داشت: سامانه ۱۴۷ مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردم در خصوص وضعیت جاده ها و هر گونه اطلاع‌رسانی لازم به هموطنان عزیز می باشد.