شناسهٔ خبر: 107246 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان خبر داد:

انجام ۶۰ پرواز فوق العاده نوروزی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان

 فرودگاه اصفهان  در تعطیلات عید نوروز مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری ۶۰ پرواز فوق العاده در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن امجدی مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری ۶۰ پرواز فوق العاده در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز خبر داد.

امجدی با اعلام این خبر  گفت: از ۶۰ پرواز فوق العاده نوروزی، تعداد ۳۶ پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیرهای خارجی و ۲۴ پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیرهای داخلی است.

امجدی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت‌ گرفته  از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ تعداد ۸۶ پرواز رفت و برگشت در مسیرهای خارجی از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می شود که از این تعداد ۳۶ پرواز بصورت فوق العاده و مابقی بصورت برنامه‌ایی انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: شرکت های هواپیمایی ترکیش، قطر ایرویز، العراقیه، معراج ،آسمان، کاسپین، وارش، فلای دبی و پگاسوس اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیر های استانبول، دوحه، بغداد، نجف، دبی و آدانا کردند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان بیان کرد: در طول مدت یاد شده در فرودگاه اصفهان تعداد ۴۲۱ پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای داخلی در قالب ۳۹۷ پرواز برنامه‌ای و ۲۴ پرواز فوق‌العاده در این فرودگاه نشست و برخاست خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد؛ مسافران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروازهای نوروزی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با واحد اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره ۱۹۹ تماس و یا به وب سایت فرودگاه به آدرس www.isfahan.airport.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/