شناسهٔ خبر: 107248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

الحاق ۲۰۰ هکتار زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر جنوب استان

3DE8C539-395C-4C49-AC09-486046E96093.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) گفت: طرح الحاق ۲۰۰ هکتار زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شش شهر از مجموع شهرهای تحت پوشش این اداره کل در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) در این خصوص اظهار داشت: شش شهر از مجموع شهرهای تحت پوشش این اداره کل برای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهری فاقد زمین بودند که با پیگیری های لازم الحاق محدوده ای از زمین های ملی به این شهرها انجام شد.

وی اظهار کرد: در جلسه مذکور طرح الحاق زمین به محدوده شش شهر‌ شامل قصرقند، نیکشهر، فنوج، بمپور، زرآباد و اسپکه جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن که از اصلی ترین و محوری ترین برنامه های دولت سیزدهم است مصوب شد.

امیریان در ادامه افزود: با توجه به برنامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، احداث ۴۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مدت چهار ساله به جنوب استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) در پایان تصریح کرد: برای اجرای این تعداد واحد مسکونی تاکنون بیش از ۹۰۰ هکتار زمین در محدوده شهرهای جنوب استان در نظر گرفته شده است.