شناسهٔ خبر: 107258 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی:

ظرفیت روزانه خروج مسافر از مشهد به ۲۹ هزار نفر افزایش یافت

نوایی رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ظرفیت روزانه خروج مسافر از مشهد توسط ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس برون شهری و خودروهای سواری به ۲۹ هزار نفر افزایش یافت.

کریم نوایی نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی در خراسان رضوی، اظهار کرد: پیش از این ظرفیت روزانه ورود یا خروج مسافر از طریق ناوگان اتوبوس و مینی بوس برون شهری و خودروهای سواری کرایه به مشهد و یا از مشهد به سایر شهرها ۲۵ هزار نفر بود.

وی با اشاره به افزایش مسافران و زائران متقاضی بازگشت از مشهد به استانهای مازندران و تهران در پایانه مسافربری مشهد، بیان کرد: این مسافران بیشتر افرادی هستند که با مراجعه به پایانه خواستار تامین سریع اتوبوس فوق العاده برای بازگشت به استانهای یاد شده هستند که اقدامات و پیگیری‌های مربوطه در این خصوص با همکاری دستگاههای متولی صورت گرفت.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال ارائه بلیت به مسافران در پایانه هستیم، بنابراین در حال رایزنی با دیگر استان‌ها برای تامین حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس برای ساعات بعد از ظهر امروز هستیم تا مشکلی برای مسافران ایجاد نشود.

نوایی نظامی افزود: دغدغه اصلی تامین ناوگان کافی برای روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین است که با رایزنی های صورت گرفته اقداماتی در حال انجام است.

انتهای پیام/