شناسهٔ خبر: 107360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین دژ :

رهاسازی و نجات ۴۰ دستگاه خودرو از یخبندان در گردنه مائین بلاغ شهرستان‌شاهین دژ

برفروبی زمستانی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین دژ از رهاسازی و نجات ۴۰ دستگاه خودرو از یخبندان محور شاهین دژ - تکاب ( گردنه مائین بلاغ ) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) ، کاظم پاشایی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین دژ گفت : به دنبال برودت هوا و بارش خفیف برف در شب گذشته ، محور شاهین دژ - تکاب دچار یخبندان و لغزندگی شد که با حضور به موقع و نمک پاشی راهداران مستقر در گردنه مائین بلاغ این مشکل در اسرع وقت رفع شد.

وی افزود : بر اساس رسالت و وظیفه ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای در خدمت رسانی به مردم و مسافرین گرفتار در جاده ها، ۴۰ خودرو گرفتار در یخبندان در گردنه مائین بلاغ با تلاش راهداران رها سازی و قسمتی از مسافرین نیز تا مساعد شدن شرایط در راهدارخانه مائین بلاغ اسکان داده شدند.

پاشایی تاکید کرد: کاربران و مسافرین حتما قبل از تردد در جاده ها از طریق تلفن و سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان از وضعیت جاده ها اطلاع حاصل نموده و هنگام تردد از محورهای کوهستانی و برفگیر اقلام ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.