شناسهٔ خبر: 107369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

امدادرسانی به ۱۲۰ خودرو در راه مانده توسط گشت راهداری خراسان جنوبی

امداد رسانی خراسان جنوبی ..jpg مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی از امدادسانی به ۱۲۰ خودرو در راه مانده توسط گشت های راهداری و ترابری استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان امداد رسانی فنی به خودرو‌های مسافران نوروزی در جاده‌های استان انجام شده که در این خصوص تاکنون ۱۲۰ خودرو در راه مانده امدادرسانی شده‌اند.
وی افزود: گشت های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اقدام به نظارت و کنترل جاده ها کرده و در صورت مشاهده هرگونه نياز مسافرين و خودرو‌های متردد نسبت به امدادرسانی اقدام می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح راهداری نوروزی با حضور ۲۵۳ نیروی راهدار در این استان از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.
جلال زاده یادآورشد: در طرح نوروزی راهداری خراسان جنوبی نیروی راهداری در قالب ۳۵ اکیپ راهداری و ۳۳ باب راهدارخانه ساماندهی شده اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس دهی جاده ای به مسافرانی که از محورهای حوزه استحفاظی استان تردد می کنند را دارند.