شناسهٔ خبر: 107378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای طرح نوروزی تا به کنون :

تردد بیش از ۳۳میلیون وسیله نقلیه در راه‌های‌ مازندران ثبت شد

مازندران- مهندس هاشمی رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی از۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تا پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۱، بیش از ۳۳میلیون و۵۱۷ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در راه‌های ارتباطی این استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران محسن هاشمی گفت: میزان ثبت تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۲۵درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی و اطلاعات به دست امده از دستگاههای ترددشمار اداره  مدیریت راه‌ها هم اکنون تردد در بعضی مقاطع محورهای هراز و کندوان در جهت خروجی از استان (شمال به جنوب) نیمه سنگین تا سنگین است.

رئیس اداره مدیریت راه های این اداره کل تصریح کرد: بیشترین حجم تردد در سطح محورهای استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به روزیکشنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ با ثبت بیش از ۲میلیون و۶۰۰ هزار تردد در سطح محورهای استان بوده است.

گفتنی است : مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب اطلاعات ازآخرين وضعيت راهها به لحاظ ترافیکی و جوی و همچنین انسدادها يا محدوديت ‌هاي احتمالي تردد وشرايط جوي به سایت و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند.