شناسهٔ خبر: 107392 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه هم اندیشی تشکلهای صنفی حمل و نقل کالای استان تاکید شد :

باید برای رفع مشکلات رانندگان تمام قد ایستاد

مازندران - راهداری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران درجلسه هم اندیشی تشکلهای صنفی حمل و نقل کالای استان مازندران اظهار داشت : باید تمامی دست اندرکاران حوزه حمل و نقل ، جهت رفع مشکلات رانندگان ناوگان عمومی تمام قد بایستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی ازمازندران حسن جهانیان هدف از جلسه هم اندیشی تشکلهای صنفی حمل و نقل کالای استان  را بررسی مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و برنامه ریزی جهت فعالیت سال جاری عنوان نمود.

وی اظهار داشت: انجمن هاي صنفي کالا بر اساس وظايفي كه بر عهده شان مي باشد بايد مسائل و مشكلات بخش و اطلاعات مورد نياز را جمع آوري و بطور منطقي تجزيه و تحليل نموده و با راهكارهاي مناسب عملي به دستگاههاي مربوطه ارائه دهند و مسائل را حل و فصل نمايند.

مهندس جهانیان تصریح کرد:  انجمنهاي صنفي کالا بايد تأثيرگذار باشند و بتوانند با در نظر گرفتن قوانين و مقررات مشكلات بخش را ساماندهي كنند.

 وي گفت: کانون و انجمن های صنفی کالا  بايد به دنبال ساماندهي و ارتقاء باشند و به حدي از ترقي برسند كه بيشتر مسائل و مشكلات رانندگان و شركتها را به عهده گيرند و در پي اصلاح امور باشند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با عنايت به اينكه در تشكلهاي صنفي حمل و نقل کالای استان انسانهاي ارزشی ، متدين، تحصيل كرده و صاحب تجربه هستند اميد واثق دارم كه بتوانيم با صفا و حميت و درك متقابل و همدلي و در چهارچوب قوانين و مقررات امورات حمل و نقل  استان را به خوبي انجام داده و مشكلات موجود را مرتفع نمائيم.

وی در ادامه بر ضرورت برقراري تردد در تمامي ايام سال اشاره و تصريح كرد: حفظ ارتباطات و تداوم جريان پيوسته شبكه حمل و نقل و بالاخص شبكه حمل و نقل جاده اي در تمامي ايام سال از اهميت ويژه اي برخوردار است كه كوچكترين عامل بازدارنده اين جريان پيوسته ، صدمات جبران ناپذيري را بطور مستقيم و غير مستقيم وارد خواهد ساخت.

گفتنی است در خاتمه جلسه ریاست کانون و روسای انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای استان مازندران ضمن تبریک سال نو به بیان مسائل و مشکلات صنف پرداخته و نظرات خود را جهت رفع مشکلات بیان داشتند.