شناسهٔ خبر: 107399 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

ثبت نام بیش از ٣٨٠ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی/ در دست بررسی قرار داشتن قطار سریع‌السریع گلبهار

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از پیش‌بینی حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سرعت بخشیدن به ساخت راه‌های استان خراسان رضوی در جریان سفر امروز رئیس جمهور به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر استانی به خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، گفت: در سفر امروز رئیس جمهوری به استان خراسان رضوی به غیر از اعتبارات بودجه جاری کشور در سال ۱۴۰۱ حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای سرعت بخشیدن به ساخت راه‌های استان دیده شده است. با این عدد می‌توان مشکلات حوزه حمل و نقل و جاده‌های استان را که بسیار پرتردد است، برطرف کرد.

وی افزود: موضوع دیگر که مورد توجه است مسئله نهضت ملی مسکن است که بر اساس آمار بیش از ۳۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که بخش قابل توجهی از آنها حتما در این نهضت حضور خواهند داشت. امروز حدود ۵۰ هزار واحد در کل استان خراسان رضوی، زمین‌هایش آماده شده که بخش قابل توجهی از آن امروز بارگزاری می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی درباره راه‌اندازی قطار سریع‌السریع گلبهار هم ادامه داد: همکاران ما پیش‌بینی‌های لازم را در این رابطه کرده‌اند اما نیاز است که موضوع به طور دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد و سپس اعلام شود.