شناسهٔ خبر: 107462 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی : 

بهره برداری کامل از پل‌های مهلذان و گلستانه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته

ساخت پل آذربایجان غربی  رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در تشریح عملکرد یکساله این اداره گفت : سال گذشته احداث پلهای مهلذان و گلستانه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری کامل رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی،حامد رستمی فر رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در تشریح عملکرد سال گذشته این اداره با اعلام خبر فوق افزود : احداث پلهای پوش آباد و قزل آغل نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال درحال اجرا است.

وی از اجرای عملیات تعمیرات اساسی تعداد ۱۱ دستگاه پل در سطح استان با اعتباری به میزان ۴۶ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت : تعمیرات اساسی تعداد ۵ دستگاه پل با اعتباری به میزان ۲۶ میلیارد ریال پیمان سپاری گردیده که به محض مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

رستمی فر از عملیات احداث و تعمیرات نرده و قرنیز پلهای محور ارومیه - بازرگان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و اجرای عملیات لایروبی ، تنقیه و دریواسیون بیش از ۵۰۰ دستگاه پل با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به عنوان سایر اقدامات اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۰ یاد کرد.

وی عنوان کرد : عملیات اجرایی تعمیر و احداث تعداد ۹ راهدارخانه با اعتباری به میزان ۸ میلیارد ریال که از سال گذشته شروع شده در حال انجام است.