شناسهٔ خبر: 107515 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان:

ثبت تردد چهار هزار و ۵۵ نفر از مرز چذابه/ ترانشیپ ۶۰۹۳۰تن کالا از پایانه‌های مرزی خوزستان

ترانشیپ کالا مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان از ترانشیپ بیش از ۶۰ هزار تن کالا در ایام نوروز خبر داد و گفت: تردد تعداد چهار هزار و ۵۵ نفر از مرز چذابه نیز در این بازه زمانی به ثبت رسیده است.

غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ترانشیپ بیش از ۶۰ هزار تن کالا در ایام نوروز خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین سال جاری تا ۱۳ فروردین ماه،۶۰ هزار و ۹۳۰ تن کالا از پایانه‌های مرزی خوزستان ترانشیپ شده است.

وی با بیان اینکه این میزان کالا توسط یک هزار و ۹۷۴ کامیون انجام شد، اظهار کرد: در مدت زمان مذکور تعداد ۲۷ هزار و ۲۶۱ نفر از مرز شلمچه تردد داشتند که از این میزان ۱۵ هزار و ۴۰ نفر وارد و ۱۶ هزار و ۹۶۱ نفر خارج شدند.

بهرامی‌نیا همچنین از ثبت تردد تعداد چهار هزار و ۵۵ نفر از مرز چذابه خبر داد و گفت: از این میزان یک هزار و ۵۱۳ نفر وارد و یک هزار و ۶۶۹ نفر خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان پیشتر میزان ترددها در جاده‌های این استان را تشریح و عنوان کرد: تردد در ورودی و خروجی‌های استان خوزستان در ایام نوروز بیش از ۱۵۰ درصد افزایش داشته است و افزایش بیش از ۷۵ درصدی ترافیک درون شبکه‌ای استان نسبت به سال گذشته را نیز شاهد بویم.

انتهای پیام/