شناسهٔ خبر: 107535 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات منحصر به‌فرد و دانش بنیان

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: امسال با الگو قرار دادن شعار سال، نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات منحصر به فرد و دانش‌بنیان در پروژه‌های ملی و استانی افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ در نخستین جلسه شورای مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جدید، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن، بندگی و اطاعت خداوند است که امیدوارم خداوند توفیق عبادت و بندگی را در این ماه مبارک نصیب همه ما کند و از فضائل این ماه بهره مند شویم.

کیانپور در این نشست با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای همه همکاران در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بود و تمامی برنامه‌های شرکت در سال ۱۴۰۰ محقق شد، عنوان کرد:‌ امیدوارم همه مدیران و همکاران در سراسر کشور امسال نیز با تلاش بیشتر و بهتر در ارائه خدمات کیفی با تضمین مطلوب در پروژه‌های عمرانی پیش قدم شده و عملکرد مطلوب‌تری را نسبت به سال قبل برجا بگذارند و نقش آفرینی خوبی در پروژه‌‎های ملی و استانی همسو با برنامه‌های کلان دولت و وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور داشته باشند.

وی افزود: تلاش بیشتر سبب ارائه خدمات کیفی‌تر در جامعه هدف شده و حضور در بازار نیز افزایش می‌یابد و این حضور به کسب درآمد بیشتر منجر می‌شود که ارتقاء معیشت برای همه همکاران را نیز به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه امسال همه باید با دقت و حساسیت بکوشیم تا وظیفه‌ای که به ما محول شده به درستی محقق شود، اظهار کرد: باید در رسیدن به اهداف راهبردی شرکت مشارکت خوبی داشته باشیم، همچنین باید تلاش شود در همه پروژه‌های عمرانی دولتی حضور جدی و اثر گذار داشته باشیم و در تمام پروژه‌‎های ملی و استانی که توسط دولت خدمتگزار در حال انجام است نقش آفرین باشیم.

کیانپور با اشاره به اینکه با ارائه خدمات منحصربه‌فرد می‌توانیم در بازارهای جدید حضور داشته باشیم، گفت: وفا به عهد، ارائه خدمات با کیفت، با دقت و حساسیت بالا و نیز تضمین کیفی و استاندارد کار در تمام پروژه‌های عمرانی باید مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: افزایش سهم بازار و وصول حداکثری کارکرد، حضور میدانی مدیران در پروژه‌‎های عمرانی، ارتباط تنگاتنگ و تعامل دو سویه با معاونان هماهنگی امور عمرانی، شورای فنی و مدیران دستگاه‌‎های اجرایی استان، دریافت مجوز‌های لازم، انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری، بستن صورت‌های مالی و تکالیف قانونی در مهلت مقرر، حضور فعال در جلسات شورای فنی استان، اطلاع از مناقصه‌ها و برگزاری دور‌ه‌های آموزشی برای کارشناسان و مدیران دستگاه‌های استانی از جمله برنامه‌های مستمر مدیران استانی در سال جدید باشد.

کیانپور با تاکید بر اینکه در سال جدید جلسات منطقه‌ای منظمی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی که خواهد شد جلسات منطقه‌ای مستمری با حضور اعضاء هیات مدیره و معاونان برگزار و عملکرد و برنامه‌های هر استان به صورت ویژه بررسی و حمایت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این جلسه مجموعه دستوراتی را برای ارتقاء توان آزمایشگاه و حضور در بازارهای داخلی و رعایت موارد قانونی و نیز سرعت گرفتن ارائه خدمات آزمایشگاهی کیفی‌تر ارائه کرد.

همچنین در این نشست، روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان گفت: با همکاری تمام مدیران ستادی و استانی توانستیم سال خوبی را پشت سر بگذاریم و انشالله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه اجرایی هر استان در سال جدید به زودی ابلاغ و پایش خواهد شد که امیدوارم با این برنامه سالی مطلوب و با عملکردی مناسب در انتظار تمامی استان‌ها باشد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در نخستین نشست امسال مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اعضاء هیات مدیره، مدیران ستادی و مدیران استانی که به صورت مجازی برگزار شد، فرهاد احمدنیا سرپرست معاونت فنی و نظارت مهندسی، مسعود یوسفی مدیرکل امور قراردادها و بازاریابی، هوشنگ حسن نیا مدیرکل دفتر امور فنی، فرشید کریمی مدیر دفتر برنامه ريزی و بودجه، محمد احمدی مدیر آزمايشگاه‌های ستادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و احمد نوعی قالیباف مدیرکل آزمایشگاه استان تهران و مهدی ساعدی مدیرکل آزمایشگاه استان کرمان در خصوص برنامه‎‌‌های امسال صحبت کردند.