شناسهٔ خبر: 107553 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رییس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد؛

آمادگی نمازخانه‌های ستادی و فرودگاهی برای برگزاری نماز جماعت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

محمد عباسی رییس ستاد اقامه نماز رییس ستاد اقامه نماز و دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها از آمادگی نمازخانه‌های ستادی و فرودگاهی برای برگزاری نماز جماعت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از گسترش بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد عباسی رییس ستاد اقامه نماز و دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی نمازخانه‌های ستادی و فرودگاهی برای برگزاری نماز جماعت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از گسترش بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

عباسی در این باره گفت: ستاد اقامه نماز با توجه به وظیفه ذاتی خویش، پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به آماده‌سازی نمازخانه‌های ستادی و فرودگاهی و همچنین کمک به بهسازی و آماده‌سازی تعدادی از نمازخانه‌های فرودگاهی کرد تا تمامی زمینه‌ها برای میزبانی از نمازگزاران در ماه مبارک رمضان فراهم باشد.

وی با اشاره به تاکید سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر ضرورت نظارت مدیران فرودگاه‌ها بر عدم تداخل پروازهای صبحگاهی با اذان صبح و همچنین نظارت بر عدم تداخل جلسات اداری و مراسم‌ها با اقامه نماز ظهر و عصر، گفت: نمازخانه‌ امام رضا(ع) واقع در طبقه همکف ساختمان ستادی شرکت فرودگاه‌ها برای حضور نمازگزاران تمیز و پاکسازی شده‌اند. همچنین ادعیه تمامی روزهای ماه مبارک رمضان در قالب بنرهایی زیبا چاپ و در نمازخانه ستادی نصب شده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها، عباسی ضمن تاکید مجدد بر رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در نمازخانه‌ها گفت: اکنون اگرچه وضعیت جامعه از نظر میزان ابتلای افراد به ویروس کرونا نگران‌کننده نیست اما شرایط اقامه نماز جماعت در صنعت فرودگاهی همچنان تابع رنگ‌بندی استان‌ها از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود و در صورت تغییر وضعیت کنونی، تصمیم‌گیری لازم برای چگونگی تداوم روند فعلی برگزاری نماز جماعت در ستاد و فرودگاه‌های تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطابق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت.