شناسهٔ خبر: 107563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رسیدگی به ۵۴۴ مورد پیشنهاد، انتقاد و شکایات مردمی در راه و شهرسازی استان کرمانشاه

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت:به ۵۴۴ مورد پیشنهاد، انتقاد و رسیدگی به شکایات مردمی در سال ۱۴۰۰ پاسخ داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان کرمانشاه)، مجید شهبازی گفت: به ۵۴۴ مورد از درخواستهای مردمی، در قالب سه سامانه، شامل ۴۵ مورد سازمان بازرسی کل کشور، ۲۹۴ مورد ستاد ارتباطات مردمی دولت(سامد)، ۳۱ مورد سامانه شهراه، ۱۶۴ مورد شکایات حضوری در سال ۱۴۰۰ پاسخ داده شد.

وی افزود: این در حالی است، که ماهانه ۲ جلسه هم ملاقات مردمی برای مدیر کل دستگاه برنامه ریزی شده و صورت پذیرفته است.

شهبازی رئیس اداره بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، همچنین دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی تصریح کرد:انجام وظایف این حوزه و ادامه روند در پیش گرفته شده می تواند، نقطه امیدواری برای ارتباط مستمر و البته رسیدگی به خواسته های شهروندان نسبت به این اداره کل باشد.ضمناچنین مهمی مستلزم تعامل همیشگی همه حوزه های دستگاه است.