شناسهٔ خبر: 107569 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی:

اجرای پروژه‌های راهسازی در شهرستان میاندوآب/ پیشرفت ٧۵ درصدی طرح احداث کتابخانه دهخدای میاندوآب 

میاندوآب مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی درباره پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان میاندوآب تصریح کرد: ١٠٠٠ هکتار اراضی در میاندوآب برای نهضت ملی مسکن احصا شده است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سیدمحسن حمزه‌لو با بیان اینکه علاوه بر پیشرفت نهضت ملی مسکن در شهرستان میاندوآب، ساماندهی ورودی‌ شهر میاندوآب به سمت شاهین‌دژ در حال اجراست، افزود: ۵ کیلومتر از پروژه ساماندهی میاندوآب-شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسیده و ٩ کیلومتر با پیشرفت اجرایی ٣٠ درصد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ کیلومتر دیگر از تعریض و بهسازی محور میاندوآب-شاهین‌دژ آماده پیمان‌سپاری است، ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبار ١۵٠ میلیارد ریال تا پایان فصل کاری امسال ٩ کیلومتر از این مسیر بازگشایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به ضرورت افزایش پروژه اعتبار تعریض و بهسازی محور میاندوآب_تپه‌رش اشاره کرد و گفت: امسال مقرر شده اعتبار مصوب این پروژه به ٢٠٠ میلیارد ریال افزایش یابد.

حمزه‌لو، تعریض و بهسازی محور میاندوآب-فسندوز را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: سال گذشته ۵ کیلومتر از محور میاندوآب_سرچم تکمیل شده و با آسفالت بخش‌های باقی‌مانده امسال بهره‌برداری کامل از این محور محقق می‌شود.

این مقام مسئول درخصوص روند اجرای طرح احداث کتابخانه دهخدای میاندوآب اظهار کرد: کتابخانه دهخدای میاندوآب با اعتبار ٢۴ میلیارد ریال برنامه‌ریزی شده تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

حمزه‌لو، پایگاه امداد جاده‌ای میاندوآب با پیشرفت اجرایی ۶۵ درصد را از دیگر پروژه‌های ساختمانی برشمرد.