شناسهٔ خبر: 107570 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعلام کرد:

آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت محور باغلق _ یکه سعود

روکش آسفالت عملیات اجرایی روکش آسفالت محور باغلق _ یکه سعود در شهرستان راز و جرگلان به طول ۶،۸ کیلومتر در نخستین روزهای کاری ۱۴۰۱آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعتبار اجرای این پروژه را  ۴۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: این محور ۱۵ اردیبهشت امسال به بهره برداری خواهد رسید و ۸ هزار و ۹۲۵ خانوار از بهسازی راه بهره مند خواهند شد.

وی افزود: شهرستان راز و جرگلان دارای ۴۳۸ کیلومتر راه روستایی است که ۲۲۲،۴ کیلومتر آن آسفالت و انعقاد قرارداد و تامین قیر برای اجرای ۲۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی در این شهرستان انجام شده است و طی ۳ ماه آتی با توجه به میزان تخصیص اعتبارات اجرا می شود.

وی اظهارامیدواری کرد: در صورت تسویه مطالبات پیمانکاران راه های روستایی و تخصیص منابع اعتباری متناسب در سال مالی ۱۴۰۱، بخش مهمی از نیاز ضروری شهروندان و روستانشینان در این شهرستان برطرف شود.

شهامت در خاتمه با اشاره به تحویل یک دستگاه لودر نو، طی هفته جاری به اداره شهرستان افزود: احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان راز و جرگلان و پیشنهاد احداث راهدارخانه یکه سعود در راستای تقویت بهسازی زیرساخت های این شهرستان در حال انجام است و بهسازی تدریجی راه های شهرستان متناسب با اعتبارات انجام می شود.