شناسهٔ خبر: 107596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبرداد:

کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت در بازه طرح نوروزی ۱۴۰۱

نصری 2 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت در بازه طرح نوروزی ۱۴۰۱ خبرداد.

مهندس ابراهیم نصری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی در تشریح خبر فوق افزود: در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۳۴ فقره تصادف منجر به فوت در محورهای استان داشتیم که این آمار، علیرغم محدودیت های تردد در سال گذشته، نسبت به مدت مشابه آن سال ۸.۱ درصد کاهش در تعداد تصادف منجر به فوت در محورهای استان داشته است.

وی ادامه داد: آمار تصادفات منجر به فوت در بازه طرح نورورز ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه طرح نوروز ۱۳۹۸ که شرایط آن سال به مانند امسال بوده و محدودیت تردد در محورها وجود نداشته، ۲۲.۷درصد کاهش داشته است.

نصری اضافه کرد: همچنین در جمع متوفیان این تصادفات در بازه طرح نوروز ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته ۷درصد کاهش و نسبت به سال ۱۳۹۸، ۲۴.۵درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در پایان گفت: همه این موارد در حالی است که جمع میانگین تردد روزانه در بازه طرح نورورز ۱۴۰۱نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۵درصد افزایش داشته و نسبت به ایام طرح نورز ۱۳۹۸ نیز ۴.۲درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/