شناسهٔ خبر: 107624 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

شهرستان ایذه مشکل شبکه ارتباطی ندارد

بهسازی محور مسجد سلیمان -ایذه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نسبت به انتشار فیلمی مبنی بر استفاده اهالی روستای سرصحرا خواجه انور از سیم بکسل برای تردد در یک مسیر کوهستانی،‌ واکنش نشان داد و گفت: تمامی این روستاها از مسیرهای ارتباطی خاکی برخوردار هستند.

غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: روستای سرصحرا خواجه انور از توابع دهدز شهرستان ایذه از مسیرهای ارتباطی خاکی برخوردار هستند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه طول مسیر دهدز تا روستای لنده ۳۷ کیلومتر و دهدز به سرصحرا ۴۲ کیلومتر است، عنوان کرد:‌ اهالی این روستاها علی‌رغم وجود رودخانه کارون و کوهستانی بودن مسیر، سیم بکسل را جایگزین مسیرهای خاکی کردند و از عرض رودخانه عبور می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: اهالی این روستا با وجود دارا بودن مسیر خاکی برای تردد به سبب آنکه مسیر کوهستانی چندین کیلومتر از مسیر آن‌ها می‌کاهد و راه میانبر محسوب می‌شود از این مسیر عبور می‌کنند و جاده‌های روستایی خاکی پیش از این در مناطق مذکور احداث شده بود، این در حالی است که به سبب بالا بودن هزینه‌های پل‌سازی امکان احداث پل در روستا وجود ندارد و مسیر خاکی مورد نیاز از پیش تامین شده است. 

انتهای پیام/