شناسهٔ خبر: 107649 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‌های استان فارس خبر داد؛

اعزام و پذيرش بيش از ۱۵۳ هزار مسافر نوروزی از طريق فرودگاه شيراز/ رشد ۳۸ درصدی پروازها نسبت به نوروز سال گذشته

فرودگاه شیراز مديرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردين ماه سال جاری، ۱۵۳ هزار و ۱۰۲ مسافر از طريق فرودگاه بين المللی شيراز به مقاصد داخلی و خارجی اعزام و پذيرش شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا کریم آقائی، مديرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردين ماه سال جاری، ۱۵۳ هزار و ۱۰۲ مسافر از طريق فرودگاه بين المللی شيراز به مقاصد داخلی و خارجی اعزام و پذيرش شدند.

کریم آقائی افزود: از این تعداد ۱۲۳ هزار و ۱۱۷ مسافر مربوط به پروازهای داخلی و ۲۹ هزار و ۹۸۵ مسافر مربوط به پروازهای خارجی است.

وی ادامه داد: این تعداد مسافر در مقایسه با مسافران اعزام و پذیرش شده در نوروز سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

کریم آقائی اظهار کرد: طی مدت مذکور یک هزار و ۵۲۵ پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه بین المللی شیراز به ۲۵ مقصد داخلی و ۹ مقصد خارجی انجام شده که شامل یک هزار و ۲۷۱ پرواز داخلی و ۲۵۴ پرواز خارجی است.

مدیرکل فرودگاه های فارس گفت: همچنین از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱، ۲ هزار و ۸۷ تن بار به وسیله این پروازها ارسال و پذیرش شده که یک هزار و ۳۵۷ تن مربوط به پروازهای داخلی و ۷۳۰ تن مربوط به پروازهای خارجی است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها ، کریم آقایی اضافه کرد: در بحث جا به جایی بار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۸ درصدی را شاهد بوده ایم.