شناسهٔ خبر: 107679 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری خرم‌آباد خبر داد:

نصب ۱۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در طرح نوروزی

نصب 150عدد تابلو ایمنی در محورهای لرستان.jpg در قالب طرح نوروزی ۱۴۰۱ تعداد ۱۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای شهرستان خرم‌آباد نصب و به‌روزرسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، هدایت فلاح‌پوری با اشاره به عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم‌آباد گفت: با توجه به اهمیت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی به‌خصوص راه‌های اصلی در ایام نوروز و بنا به برنامه‌ریزی صورت گرفته در ستاد نوروزی اداره‌کل راهداری لرستان، با همکاری اداره ایمنی راه و حریم تعداد ۱۵۰ عدد  عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای شهرستان خرم‌آباد نصب و به‌روزرسانی شد.

وی افزود: خط کشی محورهای اصلی و فرعی شهرستان به طول ۱۰۰کیلومتر، پاکسازی مداوم ورودی‌ها، پاکسازی محورهای اصلی، فرعی و گردشگری از نخاله‌های ساختمانی با همکاری شهرداری و دهیاری‌ها و شستشوی علائم جاده‌ای به‌صورت مستمر بخش دیگری از عملکرد شهرستان خرم‌آباد در طرح نوروزی بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم‌آباد درخصوص بهسازی و مرمت راه‌های اصلی و گردشگری اظهار داشت: لکه‌گیری آسفالت محورهای اصلی و گردشگری به میزان ۱۲۵تن در محورهای بیشه، نوژیان، سپیددشت و مجموعه گردشگری بام خرم آباد و تیغه‌زنی تمام راه‌های روستایی خاکی و شوسه به طول ۱۲۰کیلومتر انجام شده است.

فلاح‌پوری، حضور مستمر گشت‌های راهداری  در طول راه‌های اصلی، فرعی و گردشگری، نصب تعداد ۳۰عدد بنر ایمنی در طول راه‌های اصلی، آماده‌سازی راهدارخانه‌های شهرستان و اسکان میهمانان نوروزی، روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی به طول سه کیلومتر و ساماندهی ورودی شهرستان از سمت محور خرم‌آباد_ بروجرد را از دیگر اقدامات شاخص راهداری خرم‌آباد در طرح نوروزی عنوان کرد.

وی گفت: همچنین بازدید و نظارت مستمر برعملکرد شرکت‌های مسافربری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی سطح شهرستان در طول این طرح صورت گرفته است.