شناسهٔ خبر: 107715 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان خبر داد:

ایمن سازی محور های مواصلاتی شهرستان بوکان با نصب ۲۹۵ عدد تابلو و علائم در سال گذشته

گاردریل آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان از ایمن سازی محور های مواصلاتی شهرستان بوکان با نصب ۲۹۵ عدد تابلو و علائم در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، هاوری شمس الهی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان با تشریح عملکرد این اداره در سال ۱۴۰۰ گفت : در سال گذشته ۲۲۷ گاردریل در محورهای مواصلاتی این شهرستان نصب و ۵۷ گاردریل نیز جمع آوری و تعمیر شد.

وی افزود : در همین مدت جهت افزایش شعاع دید ، حذف نقاط پر حادثه و پیچ های خطرناک و نیز تعریض جاده ۱.۷ کیلومتر ترانشه برداری در جاده های شهرستان بوکان انجام گرفت و ۵۴ عدد نرده حفاظ و قرنیز تعمیر شد.

شمس الهی از تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ۲۲۲ کیلومتر، پاکسازی و تسطیح حریم  ۳۵۶ کیلومتر، نصب ۲۹۵ تابلو و علائم ، خط کشی ۳۶ کیلومتر از محورهای ارتباطی بوکان و  ۳۸ عدد تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن،  ۱۰۵ عدد تنقیه پل و ۹۰ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه به عنوان سایر اقدامات انجام گرفته اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان در سال گذشته یاد کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در سال گذشته همچنین ۴۷۱۵ تن نخاله برداری ، ۱۹ مورد اجرای احکام قضایی در خصوص تجاوز به حریم راهها و ۴۳ مورد انسداد دسترسی های غیر مجاز توسط این اداره انجام شده است.